راه تشخیص ecu سرقتی

راه تشخیص ecu سرقتی

راه تشخیص ecu سرقتی

راه تشخیص ecu سرقتی چیست؟ چگونه می توان ecu سرقتی را شناخت؟ راه تشخیص  ecu سرقتی یکی از دغدغه های افرادی است که قصد خرید ecu را دارند و اطلاعات کافی در این زمینه ندارد.

3 نکته مهم خرید ecu استوک ( دست دوم)

از مدل ماشین می توان به سرقتی بودن ecu پی برد

مدل ماشین از دیگر روش ها و راه تشخیص ecu سرقتی می باشد. ecuهای وارداتی که از دبی و اروپا و به صورت استوک وارد کشور می شوند مربوط به خودروهای موجودو در حال تردد می باشند و میتوان نتیجه گرفت که ecuهای مدل های جدید خودرو به صورت استوک وارد نمی شوند.

بنابراین ecuهای مدل های جدید چنانچه به صورت استوک به فروش رسید می توان گفت سرقتی هستند و از خرید آن خودداری نمایید.

قیمت ecu استوک

ecu های ساخت چین را فقط به صورت نو خریداری نمایید مگر اینکه …

اگر می خواهید ecuهای ساخت چین بخرید دقت کنید حتما نو باشد.به طور مثال ۹۰درصد ecu های چینی دست دوم در بازار سرقتی هستند. مقدار کمی از ecu های استوک ساخت چین سرقتی نیستند. این مقدار کم ممکن است توسط بعضی از افراد و شرکت های خریداری بخاطر مزایده های مختلف که برگزار شده است خریداری شده و به فروش برسند که دارای برگ سبز یا فاکتور خرید می باشند.

 

با دانستن مارک ecu سرقتی بودن آن را تشخیص دهید

قبل از اینکه راه تشخیص ecu سرقتی را بدانید لازم است اطلاعاتی در مورد ecu و مارک و انواع آن بدانید تا بتوانید به راحتی ecu های سرقتی را تشخیص دهید.

ریمپ ( برنامه ریزی مجدد) ecu چیست؟

خرید ecu های استوک را حتما از مراکز معتبر و افراد مطمئن خریداری نمایید

Ecu  خودرو دارای مارک ( ساخت یا کشور سازنده ) و مدل های مختلفی می باشد که هر یک از این مدل ها برای خودروهای مختلفی استفاده می شود مثلا نوع ای سی یو J34 برای پژو ۲۰۶ تیپ ۲ و ۳ که دارای دریچه گاز برقی هستند استفاده می شوند. نام کشور سازنده ecu بر روی آن نوشته شده است و شما به راحتی می توانید بفهمید قطعه ساخت کدام کشور مثلا چین، فرانسه، آلمان و یا کره و … می باشد. دانستن اینکه ecu ساخت کجاست می تواند برای تشخیص ecu سرقتی به شما کمک کند.

مزایای ریمپ یا برنامه ریزی مجددECU

نحوه تشخیص ecu سرقتی از طریق شرکت برند

بعضی از ecu ها مانند ecu های ساخت آلمان فقط به صورت استوک  دست دوم) در ایران موجود می باشند. Ecuهایی که در بازار موجود می باشد ممکن است ساخت کشورهای مختلفی از جمله چین، فرانسه، آلمان و کره باشد، در حال حاضر با توجه به وجود تحریم و وضعیت موجود کلیه ecuهای ساخت آلمان، فرانسه و کره به صورت استوک ( دست دوم ) وارد و در کشور موجود می باشند و تنها ecuهایی که ساخت چین می باشند به صورت نو (شرکتی ) به فروش می رسد.

با توجه به مطالبی که به آن اشاره شد نتیجه می گیریم:

اگر ecu ساخت چین به صورت استوک به فروش رسید به احتمال زیاد سرقتی می باشد و ecuهای ساخت چین فقط به صورت نو موجود بوده و خریداری نمایید.

تماس با ما

خواندن مطالب زیر پیشنهاد می شود

قیمت ecu استوک

چرا ecu استوک خوب است؟

۳ نکته مهم خرید ecu استوک ( دست دوم )

ریمپ ecu چیست؟

مزایای ریمپ یا برنامه ریزی مجددECU

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید?
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *